Sunday, January 4, 2009

GBS (Geng Boss Short)

Faizal, Ariff dan anak, Haikal, Wak Azmi dan aku kat Langkawi. Masa ni Din tak dapat join..

Dah la kawan baik...kereta pun sama!

Ni la kaum keluarga GBS sewaktu bercuti di Cameron Highland

Ni la GBS - Din, aku, yg belum tumbuh rambut tu Wak Azmi, Ariff dan Faizal. Tengok tu aksi ambik gambar pun macam Geng Bas Sekolah


Ari ni aku nak citer pasal kawan-kawan rapat aku. Aku ada 4 org kawan yg terrapat dalam hidup aku...Ariff, Faizal, Wak Azmi dan Zainudin....bagi aku dorang ni lagi rapat dari adik-beradik aku sendiri. Actually, dorang ni ofismate aku yg dah lama aku kenal dan semua dah berkeluarga, cuma ada sorang aje, si Faizal yg dah kembali single he he. Kalu ada aweks yg berminat sila dapatkan borang permohonan dari aku ye...

Kitorang berlima ni berkongsi satu hobi yg sama.....kitorang suka outing dgn famili, tak kira la samada bercuti ke luar bandar ke, berpiknik ke, berkaraoke ke dan macam2 lagi bersama. Yang paling kerap kitorang buat hampir hari-hari ialah menge'teh'.

Yg kelakau tu anak2 kitorang gelarkan group kitorang ni GBS...bukan Geng Bas Sekolah tau tapi Geng Boss Short pasal group leader kitorang, si Ariff tu kurang ketinggian he he jgn marah ye boss! 

Bagi aku, hobi kitorang ni cukup 'sihat' pasal ape selain dari mengeratkan tali sillaturrahim, kitorang dapat selalu meluangkan masa, merapatkan diri memenuhi masa anak2 dgn aktiviti yg berfaedah selain dari anak2 dapat berkawan sesama sendiri....macam bapak2 dorang jugak!

Banyak citer pasal dorang ni al-maklum la pagi petang siang malam asyik la jumpa muka dorang aje yg aku nak share di lain posting...ok babai for now...aku nak layan FA Cup team aku, MU vs Southampton ni!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wa nak ngajuk ni...wa bukan one your gud fren ke...isk isk isk

    ReplyDelete